Monday, October 19, 2009

3minggu di UK...

assalamualaikum wbt...

alhamdulillah, aku bersyukur kepada Allah swt atas nikmatNya, yang masih lagi memberikan aku peluang untuk meneruskan kehidupan di dalam keimanan dan petunjukNya.

hm, selesai sudah tempoh 3minggu aku di UK ni...banyak juga perkara yang aku telah lakukan selepas last post hari itu..kalau nak diceritakn, confirm memang x habis la aku menulis..tp saje nk ringkaskan.. =)

hehe..rasanya gambar tu da menunjukkan segalanya.. alhamdulillah, minggu lepas telah selamat sudah aku sign agreement untuk ambil contract phone..£30/month selama 18bulan, duit aku akan melayang..huhu...dan pelan yang diambil, 700free minutes n unlimited texts..insyaallah, akan aku gunakan se'optimum' yang mungkin..tp, xtau la knape hati ini teringin sangat untuk amik samsung jet ni..huhu...harap2 keputusan yng diambil ni, adalah yang terbaik untuk diriku..amin..

hm, last weekend, bwat trip ke london ngn junior2 bath ni..amin n haziq..penat juga la berjalan di Kota London tu..berjalan dari stesen oxford circus ke primark di oxford street..jaoh gile..huhu..ditambah pula dengan banjiran manusia di kota london yang pun bz nk shopping tyme kitorg ade..sblm2 ni, xde plak diorg nk bz2 shopping..huhu..
owh ye...tyme kt primark ari tu, haziq ngn amin ade terjumpe ngn mantan perdana menteri kite..Pak Lah..seronok sakan diorg dpt jmpe ngn Pak Lah...dapat salam ngn tgkp gmbr lg..hehe..tp yg peliknye, Pak Lah shopping kt primark? =p

hm, rasenya, sampai tu je kot update dulu..insyaallah, kalo ade cerita menarik lagi, akan aku post lagi.. jzkk... (^_^)

barangsiapa mengerjakan kebaikan dan dia beriman, maka usahanya tidak akan diingkari(disia-siakan), dan sungguh, Kamilah yang mencatat untuknya.

21:94


1 comment:

syaz123 said...

eh,eh
ada aminuddin shahrom
sampaikan salam pada dia